❀ خاطراتی از جنس خورشید ❀

و نسیم هم پر...

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

از اول تابستون مریم پر، حمیده پر

06300000 و دیشب نسیم هم پر...

بالاخره نسیم هم رفت خونه بخت.دیشب مراسم عقدش بود84762_(24).gif. من و مامان هم رفتیم.بماند که اول مجلس سر یه موضوعی اعصابم به هم ریخت ولی در کل مجلس شادی بود. مامان بزرگا دایره (دف) میزدن و میخوندن . گاهی هم میرقصیدن که خیلی دیدنی بودشکلک های شباهنگShabahang

خواهر دوماد که دختر خاله عروس بود یه سوتی داد به درازای تاریخ. وقتی حاج اقا خطبه عقد رو برای بار سوم خوند خواهر دوماد گفت: عروس زیر لفظی میخواد. فک کنم یادش نبوده که فعلا خواهر دوماده، نه دختر خاله عروس. وقتی فهمید چی گفته قیافش دیدنی بود  46362_garm.gif. جالبی ماجرا اینجا بود که خونواده داماد زیر لفظی تهیه نکرده بودند. ولی این دوست ما خانومی کرد و بله رو گفت...77352_2222.gif  

 

  ارزو میکنم که همیشه مثل اولین روز زندگی جدیدش، زندگی کنه...

 

  ارزو میکنم که همیشه حرف همو بفهمن و به عقایدهم احترام بزارن...

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

اخرای تابستونه و مامانم تصمیم داره تا پایان تعطیلات بافت قالی رو تموم کنه منم سعی میکنم تا جایی که امکان داره کمکشون کنم. پس اگه دیر به دیر، به وبلاگ دوستان سر میزنم عذرخواهم 84762_(24).gif

اینم چند تا عکس از قالی های دست باف خودمون 23212_(2).gif

 

این طرح خشتی هست

 

 

اینم طرح مزرعه، که خودم شخصا عاشقشم قلب

 

 

ایام به کام و شاد باشین842313_3exp.gif    

 

 

۹۳/۰۶/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
khorshid ❋

نظرات  (۳۲)

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۰ ناصح (وب گرد)
سلام ، روز و روزگار خوش
همیشه به عروسی
دید و بازدید و روبوسی
طرح قالی تون هم خیلی قشنگه ، موفق باشین و انشااله جهیزه عروس بشه .

پاسخ:
پاسخ:
سلام خان عمو جان


چشاتون قشنگ میبینه
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۴۷ نازنین زهرا
چرامسئولین رسیدگی نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟آخه خورشیدبااینهمه هنرررررررر وقتش نیس که همگی بلندبگیم خورشیدپررررررر؟؟؟
خیلی قالی های زیبایی بودن مخصوصن آخریها

پاسخ:
پاسخ:

مرسی عزیزم نظر لطفته من خودمم خیلی اون قالی رو دوس دارم.
مرسی از حضورت
درود

پاسخ:
پاسخ:
سپاس بزرگوار
سلام
انشالله نه سگ صفت باشیم نه گربه صفت !
انسان صفت باشیم وانسان
ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
ان شاء الله
تشکر از حضورتون
سلام
امان از دست این عروس ها

خدایی این خانم ها خیلی هنرمندهستند
همزمان باهم چند نقش را بازی می کنند
عروس
خواهر شوهر
خواهر زن
مادر زن
مادر شوهر
جاری
هوو
و...................
واقعاخداوندعجب موجودی خلق کرد
با سپاس

پاسخ:
پاسخ:
سلام
عروس به این گلی چش بود مگه؟؟؟

البته مردا هم دقیقا همین توانایی ها رو دارند البته جز اخری
تشکر از حضورتون
انشالا که آرزوهای مشترکشون هرچه زودتر و بهتر برآورده بشه قالیبافی فک کنم انرژی بالایی میخواد هم به شما هم به مادر محترمتون خداقوت میگم

پاسخ:
پاسخ:
ان شاء الله
بیشتر از انرژی باید علاقه باشه وگر نه خسته کننده میشه
ممنون از حضورتون
درود.
میگم عجب تابستون پرباری بوده .

گفتی زیر زبونی یاد یه جوکی افتادم.
تویه عروسی گفتن عروس زیر زبونی می خواد . مادر بزرگ دوماد از تو کیفش یه قرص زیرزبونی (مال بیمارای قلبی) در میاره میده به عروس
نقش قالی ها تون هم خیلی قشنگ بود.

پاسخ:
پاسخ:
سلام عمو صمد
ببببببببله. بسیار هم پر بار بوده. تازه یکی دیگه از دوستامم قراره چند روز دیگه عقد کنه

طفلک عروسه
چشاتون قشنگ میبینه
مرسی از حضورتون
سلام
چه عجب خورشیدازکجا سرزد؟
نه عزیز عشق چی ؟ کشک چی ؟
به این دل اموختم که دیگرعاشق کسی نشود
به کلمه عشق گفتم دیگرورودممنوع
نه عشق جدیددرکاراست نه هیچ
این نبودن یه دوست است برای چند روز
که برایش شمردم همین
دوست خوب من

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
منکه همیشه به وبتون سر میزنم
ان شاء الله هر چه زودتر برگردند
تشکر از حضورتون
سلام
ممنونم
این از باب دل تنگی بود
دوستانی که دوست شان داری براشون دلتنگ می شی
بازم ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما لطف دارین
تشکر
سلام
انشاالله خوشبخت بشن
موفق باشید دوست عزیز
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون امیدوارم
سلامت باشید
یاحق
ﺁﺩﻣﻬﺎ "ﻣﻲ ﺁﻳﻨﺪ

ﮔﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﺕ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ

ﮔﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺍﺕ،

ﺁﻥ ﻫﺎ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﺕ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ

ﻫﻤﺴﻔﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ

ﺁﻥ ﻫﺎ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﺕ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ

ﺗﺠﺮﺑه ای ﺑﺮﺍﻱ ﺳﻔﺮ

ﮔﺎﻫﻲ "ﺗﻠﺦ"

ﮔﺎﻫﻲ "ﺷﻴﺮﻳﻦ"

ﮔﺎﻫﻲ ﺑﺎ ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ"ﻟﺒﺨﻨﺪ" ﻣﻲ ﺯﻧﻲ

ﮔﺎﻫﻲ ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﺯ "لبانت" ﺑﺮﻣﻲ ﺩﺍﺭﺩ

ﺍﻣﺎ ﺗﻮ

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ

ﺑﻪ ﺗﻠﺦ ﺗﺮﻳﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﻳﺖ

ﺣﺘﻲ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﺴﻔﺮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﺕ ﺑﺪﺍﻧﺪ

ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻮﺩ؛ ﻫﺮﭼﻪ ﮔﺬﺷﺖ

ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺤﻜﻢ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻭ ﻫﺮﺭﻭﺯ

ﺑﺮﺍﻱ ﻛﻨﺎﺭ ﺍﻭ ﻗﺪﻡ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ

ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻣﻲ ﺁﻳﻨﺪ

ﻭ ﺍﻳﻦ ﺁﻣﺪﻥ

ﺑﺎﻳﺪ ﺭﺥ ﺑﺪﻫﺪ

ﺗﺎ ﺗﻮ ﺑﺪﺍﻧﻲ

"ﺁﻣﺪﻥ" ﺭﺍ ﻫﻤﻪ ﺑﻠﺪﻧﺪ

ﺍﻳﻦ "ﻣﺎﻧﺪﻥ" ﺍﺳﺖ

ﻛﻪ "ﻫﻨﺮ" ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫد

پاسخ:
پاسخ:
خیلی زیبا بود
تشکر
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۰۷ چشمان گریان من
ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺭﻭ ﺣﺎﻟﺖ ﭘﺮﻭﺍﺯ

ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ۱۲ ﺍﻡ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ

ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺧﺭﺩ ﻭ ﺧﺎﮐﺸﯿﺮ ﺷﺪ !

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺍﯾﻪ !

ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ که … !


پاسخ:
پاسخ:
مشکل از گوشیتونه ...

رو گوشی من کار میکنه
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۳ چشمان گریان من
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﻣﻨﻮ ﭼﻘﺪﺭﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

پسره : ﻗﺪ ﺩﻧﯿﺎ

ﺩﺧﺘﺮﻩ :ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﺣﺎﻻ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮشه :|||

پاسخ:
پاسخ:
مرسی
سلام
الان یعنی ادرس بود
من برم تهران 19؟
اخ جون من رفتم

مرسی که اومدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش
سلام





پاسخ:
پاسخ:
سلام
سلام دوست خوش روی نازنین.وبت خیلی قشنگه. به وب منم سر بزن خوشحال میشم.


پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم
نظر لطفته
چشم حتما
ممنونم از دعوتت
ممنونم از حضورت
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۸ ناصحی (وب گرد)
سلام خورشید خانم
قطعا میدونی که آدرس اینترنتی وبلاگ با نام وبلاگ فرق میکنه ، آدرس اینترنتی کاربردش برای اینترنت هست که براش نر و ماده و پیر و جوون و خوش نام و بد نام فرقی نداره
مهم نام وبلاگ و نام نویسندگیه که تو همپای آفتاب عالمتابی
ضمنا فکر نمی کنم تغییر آدرس وبلاگ ، جز با حذف وب و راه اندازی وبی جدید راهی داشته باشه .

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از راهنماییتون و تعریفتون
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۱ چشمان گریان من
سلام آپم

پاسخ:
پاسخ:
سلام باشه
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۲ چشمان گریان من
آن قدر برای دیگران خوب باش که بزرگترین تنبیهت برای دیگران گرفتن
خودت از آن ها باشد .

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم
ﻧﻮﺷﺘﻢ : %75 ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﮔﻔﺘﯽ : " ﻣﻦ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ "!
ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﭘﺪﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻬﯿﺰﻩ ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻠﯿﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ
ﻓﺮﻭﺧﺖ
ﮔﻔﺘﯽ : ﻣﻦ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ
ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﻣﺮﺩﻡ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ
ﺯﻫﺮﺍ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ .
ﮔﻔﺘﯽ : ﻣﻦ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ
ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﺩﺍﺭﻭﯼ ﺑﯿﻤﺎﺭﻥ ﺧﺎﺹ ﺩﻩ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺁﻣﺎﺭ
ﻣﺮﮒ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻪ
ﮔﻔﺘﯽ : ﻣﻦ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ.
ﭘﺎﺳﭙﻮﺭﺕ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﺷﺪ , ﻧﺎﻣﺶ ﺑﺎﻋﺚ ﻧﻨﮓ
ﺷﺪ , ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭﺵ ﺍﺯ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﻩ ﺷﺪ , ﻧﺨﺒﻪ
ﺍﺵ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺪﻝ ﻣﻮ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﺷﺪ ,
ﺍﺳﻄﻮﺭﻩ ﻫﺎﯾﺶ
ﻋﺮﺑﯽ ﺷﺪ , ﺷﺎﺩﯼ ﺟﺮﻡ ﺷﺪ , ﺗﺠﻤﻊ ﺑﺎﻻﯼ 10 ﻧﻔﺮ
ﻏﯿﺮ ﻣﺠﺎﺯ ﺷﺪ , ﺻﺤﻨﻪ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﯿﻨﻤﺎ ﺷﺪ ,
ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﺳﮑﺎﺭ ﮔﺮﻓﺖ ﺷﺒﮑﻪ ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﻏﺰﻩ ﮔﻔﺖ , ﺩﺭ
ﺷﻬﺮﯼ ﺁﺏ ﻧﺒﻮﺩ ﺁﺏ ﺻﺎﺩﺭ ﺷﺪ , ﺍﺭﻣﻨﺴﺘﺎﻥ ﭘﻮﻝ ﺑﺮﻕ
ﻧﺪﺍﺩ ﺑﺮﻕ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺷﺪ , ﻣﺨﺪﺭ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﻢ
ﻗﯿﻤﺖ ﻗﻠﯿﺎﻥ ﺷﺪ
ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻧﺒﻮﺩﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﮐﻪ بودى...

پاسخ:
پاسخ:
انا الله و انا الیه المدرسه و الدانشگاه...
بازگشت همه بسوی مدرسه و دانشگاه است...
بانهایت تاسف و تأثر پایان سه ماه عشق و حال و صفا و خواب لذت بخش صبح و آغاز نه ماه زجر و بدبختی و امتحان و...
پیشاپیش بر شما دانش آموز و دانشجوی عزیز تسلیت!!

پاسخ:
پاسخ:
تا باشه از این برگشنا
من از الان، استرس اینو دارم که ارشد قبول نشم اونوقت سخته
مرسی از حضورتون
چرا از یادت نمی برم ؟
چرا تو از پس هر چیزی سرک می کشی ؟
چرا نمی توانم بی دغدغه باشم،
مانند مسافری که شانه به شانه ام خرناس می کشد ؟

{ یغما گلرویی }

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم بانو
تسبیحی بافته ام
نه از سنگ
نه از چوب
نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !

روز و روزگار بر شما خوش

پاسخ:
پاسخ:
ممنون ایراندخت جان
ایام بر شما هم خوش
ممنون از حضور گرمت
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۸ علی رضا بیات
باز هم شب شده است
سایه ها محو شدند
و فقط چشم غمین مهتاب
شهر رامی نگرد
توی آرامش مرموز سکوت
پشت دیوار تهی از فریاد
مرغ شب می خواند
و من و پنجره و تنهایی
ومن و تنگ تهی از ماهی

پاسخ:
پاسخ:
جناب بیات تشکر میکنم
ممنونم از حضورتون
سلام خورشید خانوم امیدوارم وجودت مثل خورشید هر روز تابنده تر بشه .ازت دعوت میکنم آخرین پستم رو یه سر بزنی .حتما بیای..

پاسخ:
پاسخ:
سلام فاطمه جان
بزگواری
حتما میام
ب دختره تو گروه واتس اپ میگم دوست داری بیای تو گروه ؟
میگه ن الان بابام خونه است نمی تونم بیام بیرون…
.
.
.
.
خبر رسید اینترنت از شدت خنده ی ربع قطع شد

===============

تولد شناسنامه ایت مبارک خورشیدجانم

جالب بود خداییش

یوم الشک

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو

جک قشنگی بود

مرسی. مال شما هم مبارک

نظر لطفته

مرسی اومدی
مبارکه ایشالله برا خودت
خییییییییییییییییلی خوشگل بود طرح قالیها آفرین دختر هنرمند آفرین به مامان هنرمند

پاسخ:
پاسخ:
ممنون گلم
چشات خوشگل میبینه
افرین به خواننده عزیز
مرسی بزرگوار
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۴ اشعارطنزفارسی
سلام تولدتون مبارک البته پیشاپیش .شادباشید و سالم انشاا....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
تشکر از حضورتون
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۵ اشعارطنزفارسی
درودبرخورشیدخانم ازاین که لطف کردید و به وبلاگ بنده آمدید و نظرارزشمندتان را نوشتید ممنونم. وبلاگ زیبای شماراباافتخارلینک کردم. سلامت و خندان باشید انشاا....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
واقعا سپاس گذارم
پیروز باشید
ازدست روزگار
ازدست کسانی که تعلق خاطر داشتی
وتعلق خاطر داشتن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی باتفی همه چیتو پاک کردن
ازدل خودم
ممنونم ازحضورت

پاسخ:
پاسخ:
سلاااممممممممم خورشیدم
خوبی خااااانوم
وبت خیلی ساده و دوست داشتنیه تولدت مبارکککک
با کلی تاخیر
انشالله لحظات خوبی رو سپری کنید

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم
تشکر دوستان خوب باشن منم خوبم
بزرگواری
ممنون
شاد باشی
امیدوارم دوستت زندگی خوب و خوشی داشته باشه...
با دیدن عکسای قالیت یه نگاه به گوشه ی اتاق و تابلو فرش کوچولوی نیمه کاره ای که حداقل دو ماهه دست نخورده انداختم.....خداییش خواهرم چرا اینو شروع کرد؟! اندازه ی یه برگ A3است ولی هنوز به نصف هم نرسونده

پاسخ:
پاسخ:
تشکر عزیزم
امیدوارم تو هم تو زندگیت موفق باشی
این کار ها نیاز به علاقه و حوصله داره
ممکنه فرد بعد از یه مدت ازش خسته بشه و به یه مورد اعصاب خرد کن تبدیل بشه
شاید بهتره شما دست به کار بشی و تمومش کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی