❀ خاطراتی از جنس خورشید ❀

❤ تو را خاطر فراموش •••

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ

゜*pink*゜ のデコメ絵文字درباره تاریخ و روز تولدم بین علما (مامان و بابای عزیزم) اختلاف افتاده

 

゜*pink*゜ のデコメ絵文字بابام میگه دقیقا 20 روز از تاریخ مندرج در شناسنامم کوچیکترم.

゜*pink*゜ のデコメ絵文字مامانم میگه دقیقا20 مهر به دنیا اومدم

゜*pink*゜ のデコメ絵文字کم کم دارم دچار بحران هویت میشم

゜*pink*゜ のデコメ絵文字تا رسیدن علما به اشتراک نظر تاریخ تولد من یوم الشک هست

 

 منبع این اختلاف نظر، اونجایی هست که من برای تولد هیچ عجله ای نداشتم یا شاید هم اینده نگری نکردم47422_damagh.gif و ماه مهر به دنیا اومدم. پدر مدبر و اینده نگر من84762_(24).gif برای اینکه  یک سال از مدرسه عقب نمونم

(به خاطر همون چند روز دیرتر به دنیا اومدن) شناسناممو از خودم بزرگتر میگیره.

حالا بماند که ملت میرن خدا تومن پول میدن تا صغر سن بگیرن527919_bujcdvf48m9w69wp.gif

خلاصه حالا خودشون هم نمیدونن روز تولد من کی هست. یعنی میدونن اما با اندکی تفاوت56562_ghati1.gif

اصلا همینجوری محبت میچکه ازشون10092_eival_gholi.gif

 

 

این تولد برام یه جورایی خاص حساب میشه و میخوام روز تولدم درخت بکارم ولی با این تفاسیر فکر نکنم بشه

 

 

 

ぃろぃろι(〓^〇^〓)/ のデコメ絵文字    دیروز نه، روز قبلش تولد شناسنامه ایم بود    ? のデコメ絵文字  

 


 

۹۳/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
khorshid ❋

نظرات  (۳۱)

۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۳۰ ناصحی (وب گرد)
سلام خورشید خانوم
تولدت مبارک
زیبا نگاری های خوبی داری
حالا شانس آوردی که بازگشایی مدارس روز اول سال نبود ، والا یک مدل قدیمی تر میشدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام خان عمو
ممنونم
نظر لطفتونه بزرگوار
بله جای شکرش باقیه
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۶ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
به هر روی ، مُبارک باشد سالروز ِ میلاد ِتان

پاسخ:
پاسخ:
سلام جناب

مشتاق برگشت

سپاس گذارم
اکثر اونهایی که مهری اند تو شناسنامه شون شهریور نوشته شده یکیش من که 15 مهر تولدمه اما30 شهریور نوشتن واسه همون آینده نگری مدرسه رفتنه علاقه به علم اندوزی والدین منو کشته

پاسخ:
پاسخ:
پیشاپیش تولدتو تبریک میگم
بله دیگه اینجوریاس
به هرحال مبارک باشه:)
هزارساله بشید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون

حالا این نفرین بود یا دعا؟؟؟
دردهایت را دورت نچین که دیوارشوند،
زیرپایت بچین که پله شوند…
هیچوقت نگران فردایت نباش،
خدای دیروز و امروزت،فرداهم هست…
ما اولین دفعه اس که تجربه بندگی داریم ولى اوقرنهاست که خدایی میکند
فرداهایتان قشنگ
آپم:)

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم خیلی قشنگ بود

برای همه خوب باش…
اونیکه فهمید،
همیشه کنارت هست و به یادته…
اونیم که نفهمید،
روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ میشه…

پاسخ:
پاسخ:
سپاس

پس تولدتون مبارک شما بر حسب دو تا فرضیه ای که برای روز تولدتون وجود داره دو تا درخت بکارید. اونیکه به دلتون نشستو بیشتر دوسش داشتید همون روز تولدتونه

پاسخ:
پاسخ:
تشکر

پیشنهاد خوبیه حتما بهش فکر میکنم

بازم ممنون
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۴ چشمان گریان من
خواهر زادم کلاس اوله تکالیفشون اینه که از 1 تا 90 بنویسن

حالا این خواهر زاده ما یه عدد مینویسه دراز میکشه

یه غلت میزنه یه عدد دیگه یه کارتون میبینه یکی دیگه گرسنه میشه

میگم خاله اینجوری تا صبحم تموم نمیشه

میگه خستم میفهمی ؟......... خسته !

پاسخ:
پاسخ:

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۵ چشمان گریان من
اعتراف میکنم دوره دبستان امتحان جغرافی داشتیم یه سوالش این بود:

تنها قمر کره زمین؟

من هم با اطمینان کامل نوشتم قمر بنی هاشم

پاسخ:
پاسخ:

مشخصه از اول بچه مستعدی بودین
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۵ چشمان گریان من
موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه، دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.

پاسخ:
پاسخ:
گاهی هم باهاشون حرف بزنی
هرچه بیشتر
احساس تنهایی کنی
احتمال شروع یک رابطه احمقانه بیشتر مى شود ..


{ ریچارد براتیگان }


سلام یوم الشک تبریک :)

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو
ممنونم بابت تبریک
با جمله بالا کاملا موافقم
مامانم: نیتونو میشناسی؟
من: نه .... حالا کی هس؟!
مامانم: اگ به درسات بیشتر توجه کنی متوجه میشی/
من: مامان؟ پارمیدا رو میشناسی؟!
مامانم : نه ... کیه؟
من: اگ به شوهرت بیشتر توجه کنی میفهمی کیه...
(0_0)

پاسخ:
پاسخ:

مرسی
نه دعا بود.....نفرین که نهانقدر دنیا خسته کنندست...آره حق باشماست

پاسخ:
پاسخ:
شوخی کردم
ممنون از لطفتون
۰۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۰ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
پاسخ هر دو پیام شما به ترتیب در بخش ِ نظرات ِ پُست های " همین که گفتمـ " و " شب که انقدر نباید به درازا بکشد . . . " داده شد

پاسخ:
پاسخ:
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۸ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
خُب پیشنهاد که هیچ .. خودِتان هم قبول ِ زحمت نمیکنید ؟؟

پاسخ ِ سوالتان مشروط به جواب ِ سوال ِ بنده است، آنگاه می گویم که آری یا نه

پاسخ:
پاسخ:
اعتماد به نفس بالا خودش یه جور مرضه
اره اینجوریاس
وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،
نگو خدا با من قهر است.
او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،
تا حرف دل تو را بشنود.
پس حرف دلت را بگو....

پاسخ:
پاسخ:
خیلی زیبا بود
تشکر
یکی نون خوشگلیش رو میخوره یکی نون بازو یکی نون عقل و هوش منم نون و ماستمو میخورم بفرما نون و ماست :|

پاسخ:
پاسخ:
نوش جان
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۲ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
پاسخ پیامتان : 2 سطر ِ ابتدایی شوخی است یا جدی ؟؟

پاسخ:
پاسخ:
شوخی
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۶ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
عجــب ! خیر ، نمی دانستیمـ . ( تلفظ " ستیا " چگونه است ؟ setiya ؟ )
که اینطور .

سپاس از برای ِ به اشتراک نهادن ِ معلوماتتان

پاسخ:
پاسخ:
بله
قابلی نداشت
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
سپـــــــاس

پاسخ:
پاسخ:
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۴ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
من مهندس بوده‌ام دلدادگی شأنم نبود

تازگی ها گل فروشی تازه‌کارم کرده‌ای . . .

در ولاالضالین حمدم خدشه‌ای وارد نبود

وای ِ من ، محتاج یک رکعت شمارم کرده‌ای . . .

پاسخ:
پاسخ:
سلام و تشکر
حیف شد ، کلی از وقتت بر فنا شد ، من حداقل ماهی یه بار موزیک وبم رو عوض می کنم .
عکس و موزیک اگر با اصول کارش در وب گذاشته بشه ، یعنی با کاهش حجم ، موجب کندی بالا آمدن نخواهد شد .
موزیک هایی که من میذارم اغلب سایزشون در حدود 300 کیلو بایته و عکس ها هم معمولا زیر 100 کیلو بایت ، یعنی موزیک را کوتاه برش می کنم زیر 2 دقیقه و بیش از یک سوم کاهش حجم هم میدم ، عکس ها هم با ریسایزر تا بیش از یک دهم کاهش سایز دارن .
الان وب من با ای دی اس ال 500 خیلی خوب بالا میاد .

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
پس سعی میکنم منم استفاده کنم
ممنونمممممم
ُسلام وب خیلی نایسی داری ...منو عشقم یه روم داریم ولی اون یه مدت نمیاد میخام تا اومدنش سوپرایزش کنم ....امیدوارم کمکم کنی..درجت بامن
منتظر حضور گرمتم بیااااااااااااااااااااااااااااااااا
چت روم فارسی سوزان چت
دقیق همینو بنویس گلم

پاسخ:
پاسخ:
نظر لطفته
واقعا ؟
درود

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم
مرسی
دیر اومدم....شرمنده
تولدت مبارک دوست خوبم
چه شناسنامه ای و چه حقیقی. من هم چنین موقعیتی دارم اما نه با این همه تفاوت روز... در واقع تولد من رو بیست و چهار ساعت به عقب کشیدن تا بشه ساعت 6 بامداد اول مهر

پاسخ:
پاسخ:
مهم اینه که اومدی و خوشحالم کردی اونم روز تولدم
خیلی خیلی تشکر
ایشالا بتونم جبران کنم، هر چند الان که تولدت گذشته... ولی در هر صورت تولد تو هم مبارک گلم
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۵:۳۴ نازنین زهرا
الان دقیقن کی این پست روگذاشتی ومن ندیدم؟؟؟؟؟؟
باتاخیربسیارتولدت مبارکحالاشایدنمیتونسم اولین نفرباشم که بگم تولدت مبارک ولی تونسم آخرین نفرباشم
به خداببخشیدمن وبتوتووبلاگ دوستان ثبت کردم اماچیزی نزده بود که اونروزآپ کردی الانم اتفاقی اومدم به وبت دیدم وااااااااای برمن....
تولدت مبارک عزیزقلبم

پاسخ:
پاسخ:
سلام نازنین جونم
مهم نیست برا منم گاهی پیش میاد این مورد
مرسی عزیزم.امروز تولد اصلیم هست.خیلی خوشحالم کردی
درود.
ببخشید که دیر تبریک میگم. ولی چون تاریخ تولدت هم مشخص نیست اشکال نداره بالاخره تو مهر به دنیا اومدی دیگه. مبارکه.

پاسخ:
پاسخ:
سلام صمد اقا
افتخار دادین
خیلی تشکر... ان شاء الله بتونم جبران کنم
بازم ممنون
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۶ چشمان گریان من
علی در عرش بالا بی نظیر است

علی بر عالم و آدم امیر است

به عشق نام مولایم نوشتم

چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟
سلام ببخشید واسه تبریک عید قربان
نتونستم کامنت بذارم
الان دیگه پیشاپیش عید غدیر رو تبریک میگم

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم عیبی نداره
مرسی عید شما هم مبارک
سلام
بازکجا غیبت زد
تو بیا لااقل یه دادی سرمابزن
مردیم ازتنهایی


پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم
عذر خواهم
سلام کیجا
تو کجه دری ! ها
اصلا معلومه کجه شونی؟
کجه اینی؟؟؟
باز گم بهی


پاسخ:
پاسخ:
هان؟؟؟
مورد داشتیم مامانه گفته از هر انگشت پسرم یه هنر می باره:|

پسر باس از 20 تا انگشت دست و پاش یه هنر نباره

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخ
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی