❀ خاطراتی از جنس خورشید ❀

㋡ پست ثابت ㋡

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ق.ظ

20100000بسم الله 20100000

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےسلاااااااااااام به همه رفقای وبلاگی  

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےوقت عالی پرتقالی

   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےمن اینجا خاطراتمو میذارم البته فقط خاطره نیست... اینجا همه چیز در همه

 

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےاومدی نظر بده

 

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےبرای تبادل لینک آمادم

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےامیدوارم بهتون خوش بگذره 24812_gholi_jaz.gif

79382_doset_daram.gif دلتون دریا چشاتون بی غم 79382_doset_daram.gif

 

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےتا اطلاع ثانوی ... این پست ثابته  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


۹۳/۰۴/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
khorshid ❋

نظرات  (۴۰)

سلام. اگر دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم افتخار بدید و دست نوشته هامو بخونید
gambit.blogfa.com

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون از حضورت...حتما میام
۲۰ تیر ۹۳ ، ۰۴:۵۷ ناصح (وب گرد)
سلام ، روز و روزگار خوش
روز تازه خوشتر
به بلاگفا خوش اومدی
قالب وبلاگت تا اینجا خوبه و پس زمینه ستاره کهکشانی عالیه .
اما اشکالاتی هم داره که درگوشی میگم ،
از همه مهمترش نام نویسنده ،
من خورشید خانم صدات می کنم که برازنده ته ،
ولی کسی که ماه دیگه به وبت وارد بشه چی باید صدات بکنه ؟
توفیقت روزافزون

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
ایام به کام
خیلی ممنون.اینجا نسبت به جوان بلاگ خیلی برتره...
به خاطر لطفتون هم ممنون این قالبم بعد از یه عالمه گشتن انتخاب کردم
موضوع بعدی هم چشم هر دو رو عوض میکنم...
ولی قصد اصلی من یه جورایی شاید حفظ اصالت بود که مورشک رو انتخاب کردم... ولی راست میگین خوب، نمیشه که ملت چپ و راست بهم بگن مورچه
ممنون از حضور گرمتون
۲۰ تیر ۹۳ ، ۰۷:۰۰ نازنین زهرا
سلام آبجی وبت قالبش قشنگه یعنی کلن قشنگه من ازقالب مشکی بدم میاد امااینجاحوشگله
راستی من عاشق فیزیولوژی ورزش بودم خوشبحالت
راستی خواهرعزیزم لینکتم کردم.....




پاسخ:
پاسخ:
سلام ابجی جونم.خیلی ممنون چشات قشنگه
اخی...عیبی نداره .مرسی لینک کردی منم لینکت کردم امیدوارم این همراهی پایدار باشه...ممنون از حضورت
ممنون ازینکه اومدید. هروقت بتونم حتماً میام وبتون نظر میزارم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم.خیلی ممنون.منم همینطور... امیدوارم این یه همراهی پایدار باشه
سلام زیبا بود. لینک شدید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از حضورتون.شما هم لینک شدید
سلام منم لینکت کردم

در ضمن قرار نیست که همیشه ماشین داشته باشیم تا برسونیم این همه ماشین تو خیابون هست

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون
واقعا افکار بعضی از شما پسرا عجیبه
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۴۰ خلوت گزیده
خورشید خانووم سلام
وسط اینهمه ستاره وبلاگت چه خورشیدی بشی تو!
دخترهای پر انرژِی و مثبت رو دوست دارم هرچند خودم خیلی دختر آرومی بودم. برات روزهای خوش و آینده ای درخشان آرزو میکنم و ممنوم که به وبم سر زدی.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون و موفق باشی
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۱ علی رضا بیات
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی ...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند ...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

پاسخ:
پاسخ:
زنده باشی ای دوست
زیبا بود. ممنون از حضورتون
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۳ بانوی شرقی
بانو
بانوی بخشنده ی بی نیاز من !
این قناعت تو ، عجب دل مرا می شکند ...
این چیزی نخواستنت، و با هرچه که هست ساختنت
این چشم و دست و زبانِ توقع نداشتنت
و به آن سوی پرچین ها نگاه نکردنت ..

کاش کاری می فرمودی دشوار و ناممکن
که من به خاطر تو سهل و ممکنش می کردم
کاش چیزی می خواستی مطلقاً نایاب
که من به خاطر تو آن را به دنیای یافته ها می آوردم
کاش می توانستم همچون خوبترین دلقکان جهان،
تو را سخت و طولانی و عمیق بخندانم ..
کاش می توانستم همچون مهربان ترین مادران،
رد اشک را از گونه هایت بزدایم ..

کاش نامه ای بودم، حتی یک بار، با خوبترین اخبار ...
کاش بالشی بودم، نرم، برای لحظه های سنگین خستگی هایت
کاش، ای کاش، که اشاره ای داشتی، امری داشتی
نیازی داشتی، رویای دور و درازی داشتی ..

آه که این قناعت تو ،
این قناعت تو دل مرا عجب می شکند ...


{ نادر ابراهیمی }


ب عمه اعتقاد داری؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر بانوی شرقی.ممنون خیلی زیبا بود ...حتما یادگاری یه جایی مینویسمش
اره... چ جورم
سلام خورشید خانم
ممنون که سر زدی عزیزم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز خوشحالم از حضورتون
ممنون لطف دارید وب شما هم زیباست
مشکل از آپلود عکس نبود نگاه کردم
احتمالا سرعت نت پایین هست
اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
موید باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون از حضورتون
باعث افتخاره... شما لینک شدید
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۱ بانوی شرقی
از خودش دور افتاد تنها شد
مثل مردی که
از ده به شهر آمده باشد
ببین
چقدر راحت می شکند در توفان
درختی که به قایق بدل شده است ..

{ رسول یونان }

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ثقیل بود فهمش... ممنون
مرسی دوست مهربانم شما هم لینک شدید

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۷ چشمان گریان من
نمیترسم از کسی که هزار کتاب دارد

و هر روز یکی را میخواند...!

ترس من از ادم هایست که یک کتاب دارند

وآن را مقدس میدانندو هیچگاه نمیخوانند
سلام آپم

پاسخ:
پاسخ:
سلام... ممنون از حضورتون
http://s5.picofile.com/file/8131214426/Eied_Fetr_www_yasgroup_ir_2.jpg

درود خورشید جان

پاسخ:
پاسخ:
سلام ایراندخت جون
ممنون عزیزم عید تو هم پیشاپیش مبارک
سلام ممنون از حضورت

پاسخ:
پاسخ:
سلام. خواهش میکنم
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۰ دنیاقشنگه...؟!
هزاران آفرین بر جانت ای ماه / روان عاشقان قربانت ای ماه
مبارک باد ماه عشق بازان / که بنشینند در ایوانت ای ماه
مبارک باد عید روزه داران / نکویان جهان مهمانت ای ماه . . .

پاسخ:
پاسخ:
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود
عیدتون مبارک
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۱ چشمان گریان من
دقت کردین هرچیزی در حالت تست درست کار میکنه

و همون چیز در حال استفاده و یا معرفی به دیگران آبرو و حیثیتت آدمو میبره ؟

پاسخ:
پاسخ:
اره ... فکر کنم هوشمندن
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۰ چشمان گریان من
فقط یه ایرونی میتونه انقدر فال حافظ بگیره

تا یکیش با مشکلش جور در بیاد

پاسخ:
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره ولی ادم همیشه باید برای رسیدن به چیزی که میخواد تمام سعیشو بکنه پس کاره خوبی میکنن
با سلام
وبتون واقعا عالیه.
عید سعید فطر برشما مبارک.


پاسخ:
پاسخ:
سلام خیلی ممنون. نظر لطفتونه
عبادات قبول ...عید شما هم مبارک
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۰ علیرضاroohesard
سلام
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.



پاسخ:
پاسخ:
سلام .خیلی ممنون
عید شما هم مبارک
سلام بزرگوار
عید سعید فطر،
عید آسودگی از آتش غفلت
و رهیدگی از زنجیر نفس
بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .

http://images.tentebranda.org/wp-content/uploads/flower-images-free_4282_1.jpg

پاسخ:
پاسخ:
سلام فروغ جون . عید شما هم مبارک
ممنون از حضورت
ممنونم به وبلاگ سر زدی
وبلاگ خوبی داری؟!

پاسخ:
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
ممنونم. نظر لطفتونه
سلام ممنونم ازحضورت به این وبلاگ من ودل غمگین من
ممنونم ازابرازمحبت شما
چشم می نویسم
این روزاحالم خوش نی
ولی می نویسم
بازم ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم دست نوشته های زیبایی دارین.

ادامه اون ماجرا رو خوندم...واقعا متاسفم
سلام..ممنون ک اومدی...قلمت خوبه حال ادمو خوب میکنه..ارادت

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم ... نظر لطفتونه.
ممنون از حضورتون.خوشحال شدم
سلام
ممنونم
اره اونم حتما می خونه شک ندارم
من نمی نویسم که کسی رو محکوم کنم
نوشتم اون مقصرنی
دوست دارم به دوستات بگی وبلاگ منو بخونن ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
من لینکتون کردم
ممنون از حضورتون
هوایت چه دستان سنگینی دارد...امروزکه به سرم زد..فهمیدم
سلام...وب خوشملی داری... خوشحال میشم ب منم سر بزنی...با تبادل لینکم موافقم...

پاسخ:
پاسخ:
گاه گاهی سفر کن



به حوالی دلت،



شاید خاطره ای



منتظر لمس نگاهت باشد..

ممنون از حضورت عزیزم
سلام خانمی
بانام خورشید لینگت کردم

بااجازه شما

منتظرم

پاسخ:
پاسخ:
سلام جناب... ممنونم
سلام...
مرسی از اینکه به وبلاگم اومدی...
منم وبتو دیدم خیلی خوبه، شب میشینم پستاتو کامل میخونم
دوس داشتی بازم بیا وبم، خوشحال میشم

پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش میکنم
ممنون
چشم
من مانده ام و یک برگه سفید!!!

یک دنیا حرف نا گفتنی!!!

و یک بغل تنهایی و دلتنگی...

درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود!!!

در این سکوت بغض آلود

قطره کوچکی هوس سرسره بازی می کند!

و برگ سفیدم

عاشقانه قطره را به آغوش می کشد!

عشق تو نوشتنی نیست...

در برگه ام , کنار آن قطره

یک قلب کوچک می کشم !

و , وقت تمام است!!!

برگه ها بالا

پاسخ:
پاسخ:
تشکر و ممنون از حضورتون
سلام
ممنونم ازاین مطلب قشنگ
یاداوری خوبی بود
ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنمگاهی این یاداوری ها لازمه
سلام.بله شعر های خودمه من یه شاعر گم نامم
در اینده نزدیک اهنگمم میدم بیرون
راستی وبلاگت 20 خیلی زیباست مثل شب های پر ستارس
مطالبت عالیه موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
سلام... انشاء الله منتظر اون روز هستم.نظر لطفتونه ممنون از حضورتون
مرسی باعث افتخارمه لینکت کنم به اسم وبلاگم لینکم کن لینک شدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ... ممنونم. چشم
گلم لینک شدی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون شما هم لینک شدین
سلام
سعی من براین است درسته اون اب پاکی رو ریخت رو دستم
ولی من مثل اون عمل نمی کنم هیچ وقت
دوسش دارم ودانم که..............................

ممنونم ازمطالبت

پاسخ:
پاسخ:
گویا حرف، حرف خودتونه. موفق باشید
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۲ چشمان گریان من
ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺯﺑﺎﻥ ﻋﺮﺑﯽ:
ﻣﻌﻠﻢ :.ﮐﺴﯽ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﻪ
ﻣﻦ : ﺍﻟﻤﺪﺍﺩ ﺍﻟﻘﺮﻣﺰ ﺍﻟﺪﺍﺭﯼ؟
ﺩﻭﺳﺘﻢ : ﺍﻟﺒﻠﻪ ﺍﻟﺒﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ .
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ : ﺍﻟﺦ ﺍﻟﺨﺨﺨﺨﺨﺦ
ﺍﻟﮑﻼﺱ : ﺍﻟﺨﺨﺨﺨﺦ

پاسخ:
پاسخ:
مرسی.خیلی باحال بود کلی خندیدیم
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۵ 40گییس(نویسنده وب)
سلام عروسکم
جیگمل ناراحتی؟این اخرو الزمان ی کم سخت گیر شده بچه ها اذیت میکنه میخوای بیای وب رمان ما عزیز؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام چل گیس جونم. اره ادرس بده
سلااااام . تولد عشقمه میشه بیای و بهش تبریک بگی باید ب تعداد سال تولدش نظر جمع کنم . پس اگه میتونی بیشتر نظر بذار
ممنون میشم ازت و منتظرتما

پاسخ:
پاسخ:
سلام.تولدش مبارک.حتما میام
باسلام...
ممنـــــــــــــــون از حضورت.


Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм
منتظرتم.........

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بلاخره برگشتین؟؟؟
چشم میام
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ پرنسس کوچولو
سلام.عیدتون مبارک خورشید خانم

پاسخ:
پاسخ:
سلام پرنسس عزیز
عید تو هم مبارک باشه
شاد باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی