❀ خاطراتی از جنس خورشید ❀

چه زود دیر میشود

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ق.ظ
هنوز یک ماه هم از زمان خاله شدنم نگذشته که متوجه شدم زمان استغفار رسیده دیگه وقت زیادی ندارم شاید برای توبه ی این همه سال فقط کمتر از 8 ماه زمان دارم  527919_bujcdvf48m9w69wp.gif

زندگی بازی های عجیبی داره. انگار همین دیروز بود که با زهرا ، فاطمه ، مریم و بقیه رفقا توی حیاط مدرسه نشسته بودیم و غیبت میکردیم، شوخی کردم بابا گل می گفتیم و گل می شنفتیم24812_gholi_jaz.gif و من به هیچ وجه فکر نمیکردم یه روزی، یکی از همین دوستا بشه اونی که قراره تقاص همه این سال ها رو بگیره599819_crying.gif .

خیلی کنجکاو شدی که بدونی قضیه چیه پس گوش کن...

حدود دو سال پیش بود که تصمیم گرفتیم برای این خان داداش استین بالا بزنیم البته من مخالف بودم چون از نظر من 22یا23 سال سن کمی هست برای ازدواج 189219_smilie_baby_085.gif .ولی خب دیگه میگن ادم باید ببینه تقدیر و پیشونی نوشتش چیه؟. خلاصه  تو یکی از شبای ماه مبارک رمضان رفتیم براش خاستگاری 543419_cloversmileyb.gif، اونم کی؟یکی از دوستای من 36912_adsasd.gif.

 اینا به توافق رسیدن و قرار شد برای عقد برن حرم اقا امام رضا. رفتیم مشهد که این سفر هم خاطرات شیرین و به یاد موندنی زیادی داشت. خلاصه عقد کردن و بعد از یه مدتی هم عروسی گرفتن و رفتن سر خونه زندگی خودشون .

و حالا...

من دیروز متوجه شدم که قراره عمه بشم. کی فکرشو میکرد به این زودی من بشم عمه و زمان تقاص پس دادنم برسه. تقاص برای همه اون فحشایی که به عمه ملت میدادم 19482_eva.gif( چیه نکنه منتظر بودی بگم این دوستم که شده زن داداشم میخواد منو سلاخی کنه... نخیرم از این خبرا نیست ما خیلی هم با هم خوبیم... بلهههه40672_delet_besoze.gif).

حالا مطلب مهم تر اینجاست که تا چند روز دیگه که مامانم متوجه این موضوع بشه، چپ و راست بهم میگه: هم سن و سال های تو شوهر دارن، بچه دارن تو بشین جلو کامپیوتر و تو اینترنت ول بچرخ47422_damagh.gif(چقد من طفلکم خدا ).

خوب حالا اینایی که بالا گفتم رو زیاد جدی نگیرین . بنده تا چند ماه دیگه برای اولین بار و به طور رسمی میشم عمه و از این بابت بسیار مشعوفم84762_(24).gif.

اینکه فحش بخوریم هم از قدیم گفتن "هر که را طاووس خواهد جور هندوستان کشد" دیگه هر چیزی یه بهایی داره که باید پرداخت بشه.84762_(24).gif

حالا اینا رو بی خیال، من موندم اینا چجوریی اینقدر دقیق برای اوقات فراغت من برنامه ریزی میکنن263519_shakinghead.gif.این از ابجی خانوم که تا این ترم دانشگام تمام شد کوچولوش به دنیا اومد منم شدم کهنه شور بچش.370219_tantrumsmiley.gif اینم از زن داداشم که تعطیلات بین دو ترم دیگم به دنیا میاد. خدا اخر عاقبت مارو با این خونواده و فامیل بخیر کنه398719_boredsmiley.gif

این پست رو به افتخار خودم نوشتم که دارم میشم عمه خانوم و الان خیلی خیلی خوشحالم

امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد ما هم به سلامتی تقاص پس بدیم538419_flirtysmile3.gif

فقط یه موضوع رو من روشن کنم براتون... من فقط به اونایی که عمه نداشتن میگفتم عمته23212_(2).gif

 

 خب دیگه من برم شروع کنم مراسم استغفار رو79382_doset_daram.gif

۹۳/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
khorshid ❋

نظرات  (۱۴)

۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۷ نازنین زهرا
عمه خانوم مبارکه.......
خاله که شدی عمه هم که داری میشی پس کی مامان میشی

پاسخ:
پاسخ:
سلا.نازنین خانوم.خیلی ممنون ... ایشالاقسمت شما هم بشه اگه شده دوباره بشه.حالا بذار مامانم منو از شیر بگیره تا بعد
اگه گفتی این عنوان چه زود دیر می شود از کدوم شاعره؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام.با یه کوچولو تقلب از اینترنت...قیصر امین پور
ممنون که اومدین
عالی بود

پاسخ:
پاسخ:
سپاس
سلام . اگه میخوای فحش نخوری برادر زاده ات
داور ،مربی، بازیکن، پلیس راهنمایی و رانندگی و چند تا شغل شریف دیگه هست که نباید بشه . بقیه شغل ها ایراد نداره و فحش خور ندارند
عمه شدنت هم پیشا پیش و خاله شدنت هم با تاخیرمبارک.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ... ممنون از پیشنهادات ارزندتون.نظرتون چیه بهش یاد بدم بهم بگه خاله
خیلی ممنون ایشالا قسمت شما هم بشه
مرسی که اومدین
قسمت دوم آقا ایرج آماده شد.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.حتما میام میبینم
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۰ علی رضا بیات
داستان بیکاری خرگوش

پاسخ:
پاسخ:
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۵ ناصح (وب گرد)
با دیدن تغییر و تحول زیبا و جالب ابتدای وب و خصوصا نام جالب وبت ، تازه میخواستم بنویسم :
تو که زیبانگاری ، هنر این همه داری
چرا پس نمی نویسی ؟ ، چرا نشستی و بیکاری ؟

که این پست جالب رو دیدم ، خوبه ، هم مطلبش جالبه و هم خوب زیبا نگاری شده .
توفیقت روزافزون ، خاله و عمه شدنت مبارک

پاسخ:
پاسخ:
سلام...به خاطر تعریفتون ممنون
خیلی تشکر سلامت باشین
منظورت چیه ؟ یعنی صمد آقا بشه صمد آغا؟

پاسخ:
پاسخ:
من گفتم ایا؟؟؟قضیه چیه؟؟؟چرا؟
صمد آقا تصادف می کند!

پاسخ:
پاسخ:
واقعااااااا؟؟؟ چ جالب
اومدم بخونمش
با قسمت سوم آقا ایرج در خدمتیم.
----------------------------------------
این که نوشتی قسمت شما هم بشه گفتم شاید منظورت اینه که صمد آقا عمه بشه

پاسخ:
پاسخ:
اها اره خب... صمد اغا هم ایده جالبیه

داداشم که بهش میگم اسم بچه رو چی میخواین بذارین میگه محمد زهرا (اخه هنوز جنسیتش مشخص نیست).ایده های جالب داره زیاد میشه صمد اغا
انشالله زودتر به دنیا بیاد.از داداش عزیز تره میگن..خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
اخی طفلی داداشم
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۶ خلوت گزیده
سلام خورشید خانووم
تبریک میگم
جمله ای هست که میگه: فحش باد هواست اصلا خودتو ناراحت نکن
مثل مهریه س کی داده کی گرفته

پاسخ:
پاسخ:
مرسی. چه جالب مثل مهریس... منظورتون اینه که حقه دیگه
وب جالبی دارید به منم سر بزنید
نظر یادتون نره .

پاسخ:
پاسخ:
ممنون چشم
و خداوند عمه را آفرید و از آن پس از ابرها فحش می بارید!
عمه شدنت مبارکه خورشید جان!

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
ممنون گلم ایشالا قسمت تو هم بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی