❀ خاطراتی از جنس خورشید ❀

عروس هزار داماد

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۸ ق.ظ

サイコー のデコメ絵文字 روزی یکی از همکلاسی هایم که همچون عروس هزار داماد است گفت:" دختری که تا... سالگی عاشق نشود مسلما مشکل دارد."فکر کنم باید زودتر برای خود عشقی دست و پا کنم وگر نه انگ مشکل دار بودن به من میچسبانند

چه روزگار غریبی عروس هزار داماد نباشی مشکل داریشکلکــ ـــ روناســ ــــ ـ  

 

 

 

 


 サイコー のデコメ絵文字 نمیدانم چرا تا چشمم به این مایع حیات می افتد تصویر استخر دانشگاه جلوی چشمانم ظاهر میشود و حس ترس، دلهره، عصبانیت و بیچارگی به یک باره بر من هجوم میاورند... این ترم دیگر نمیتوانم از برداشتن دو واحد شنا شانه خالی کنم. خدا خودش به دادم برسد   

 

サイコー のデコメ絵文字 گاهی با تک تک سلول های بدنم نیاز به مطالعه را احساس میکنم و میخواهم با سر به سمت کتاب هایم حمله ببرم و انقدر بخوانم تا ارام گیرم... ولی نمیدانم چه چیز مانعم میشود

این قانون جذب هم گاهی برایم مفید فایده نمیافتد         

 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字 چه لذتی دارد با یک قلم و کاغذ ارام گرفتن... لحظه هایتان ارام  

۹۳/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
khorshid ❋

نظرات  (۱۳)

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۹ ناصح (وب گرد)
عجب
مگه عاشق شدن ارادی و زمان دار است !!! ؟؟؟
خوب است یه خرده بگردیم دنبال این کلاسای جدید ، شاید عشق مفاهیم و مصادیق و تصاویر جدیدی پیدا کرده و ما خبر نداریم ، حیفه از این قافله رو به ترکستان عقب بمونیم

اینکه ترس نداره ، مگه میخوای تو دریای مواج مازندران شنا کنی ؟ ، اتفاقا تنها ورزش مورد علاقه من شناست

مطالعه فقط کتاب خوندن نیست ، کسب اطلاع مفید هست بهر طریق ممکن .

همیشه آرام و شاد و رها باشی ، چه با قلم و کاغذ ، چه با کیبرد (صفحه کلید ، اگه کیبرد ارگ هم داشتی ، ایرادی نداره فقط صداشو بلند نکن) ، چه با تماشای گل و گیاه و ماه و ستاره ، اگه هم میتونی وسط روز خورشید رو تماشا کن ، برای قوه باصره خیلی مفیده

سلام ، روز خوش
فکر نکن سلام رو فراموش کردم ، عصبابنیت از مفهوم جدید عشق سبب شد عمدا اونو جلو بندازم .

پاسخ:
پاسخ:
بله دیگه ملت پیشرفت کردند و ما همچنان غار نشین موندیم... فکر کنم تا چند وقت دیگه باید بریم عشق رو از بازار بخریم
اتفاقا منم عاشق شنا کردنم. شنامم خوبه. اما نه تو عمق 3 متر. ترس از عمق دارم فجیع... ترم پیش شنا دو ارائه شد برنداشتم.
بیشتر میخوام کتاب درسی بخونم که مرور بشن. برا ارشد هم تا حدودی اماده بشم وگر نه که رمان فراوون میخونم مامان رو هم فراوون تر حرص میدم
گفتم کاغذ و قلم چون عادت دارم اول رو کاغذ مینویسم اگه خوب شد میذارم تو وب
قوه باصره چیه؟همون بینایی منظورتونه؟

سلام از ماست ممنون از حضورتون
عزیزم عشق و بی خیال!! من یکی که خر درونم فک کنم مرده چون اصن احساس محساس ندارم :))
از آب میترسی؟؟؟!!
منم بعضی وقتا با ذوق کتاب کوتولامو باز میکنم بعد که میخوام بخونم یه هو وا میرم!!!

پاسخ:
پاسخ:
نوشته اولم مفهومی بود بیشتر دقت کن
نمیشه گفت از اب میترسم. بیشتر، از عمق میترسم
ااا پس من تنها اینجوری نیستم. به خودم امیدوار شدم
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۵ نازنین زهرا
دقیقن مثه من......یه لحظه احساس میکنم حس درس خوندن ومطالعه شدییییید دارم میرم سراغش میبینم نه بابا فقط این حسه یه حسه الکی بوده....
ببخشیدنتم آخراش بود واسه همین سرنزدم بایه شارژمجدد درخدمت وبت هسیممممم

پاسخ:
پاسخ:
الان من، تو و مهسا مثل همیم. یعنی فقط ما دخترا این جوری هستیم... واقعا که!!!
راضی به زحمتت نبودم. مرسی
بله متوجه شدم... در تایید حرفات گفتم بانو :)

پاسخ:
پاسخ:
سپاس گذارم لیدی
من چیستم؟
لبخندپرملامت پاییزی غروب، درجستجوی یک شبنم فتاده ب چنگ شب حیات،
گمنام و بی نشان درآرزوی سرزدن آفتاب مرگ
(زنده یاددکترشریعتی)

پاسخ:
پاسخ:
سپاس
بله از دست این جماعتی که خیال میکنن همه کاره ی همه هستن!
مگه شنا رو تربیت بدنی دانشگاه اجباری کرده؟!! چه ظلمی!
یه مطالعه خوب واقعاً آرامش بخشه

پاسخ:
پاسخ:
4 تا شنا... از دروس تخصصی هم هست
بله همینطوره
دنیا را بد ساخته اند …
کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد …
کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری …
اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد …
به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند …
و این رنج است …
درصورت تکرار این بی وفایی و عدم بازدید از لینک روزانه حذف
خواهید شد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نیاز به مطالعه خیلی حس جالبیه....ولی ازوقتی که فضای مجازی گسترش پیدا کرده کمتر وقت مطالعه پیدا میشه...
پایدار باشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.دقیقا همینطوره اینترنت وقت زیادی از ادم میگیره.سپاس
سلام خورشید طلایی
چقدراینجا خوشمله ذوست دارم قالبت رو باچی بلینکمت؟
عزیزم زیر ابی نرو کاریه ک باید انجام بدی پ کشش نده

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم.چشمات قشنگه با خاطراتی از جنس خورشید
اره میدونم قضیه آش کشک خالس
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۹ دنیا قشنگه؟...!
شازده کوچوولو:چطوری بفهمم وابسته شده ام؟

روباه:تا هست نمیفهمی..........

پاسخ:
پاسخ:
لایک ممنون از حضورت
سلام ودرود
این وبلاگ پرستاره چقدر
زیباس

پاسخ:
پاسخ:
چشمات قشنگه سمیه جان. ممنون از حضورت
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۶ علی رضا بیات
دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن بزرگترین لذت دنیا است.هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین لیاقتی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۷ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
قالبتان عوض شد ؟

سپاس برای ِ حضورتان ، حضرت ِ خورشید

پاسخ:
پاسخ:
بله... امیدوارم این مورد پسند دوستان قرار بگیره
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی