❀ خاطراتی از جنس خورشید ❀

لطفا با پ*ا*ر*ت*ی وارد شوید!!! (1)

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ق.ظ

......بسم الله......

Honami.デコメ のデコメ絵文字چند وقت پیش به اصرار خونواده و دوستان برای تست صدابه همراه یکی از همکلاسی هام (زراره) که صدای خاص و قشنگی داشت به سازمان صدا و سیما شهرمون رفتیم. فرم درخواست کار رو پر کردیم و قرار شد روز پنج شنبه همون هفته ساعت 8 تا 9 برای تست، دوباره بریم سازمان.

お勧めだよ ネオン のデコメ絵文字روز پنج شنبه رسید و برای تست رفتیم.مسئول این کار، خانم حسینی دو برگه حاوی چند متن بهمون داد و گفت تو اتاق کناری میتونیم تمرین کنیم. رفتیم داخل اتاق و شروع کردیم به تمرین چند دقیقه که گذشت یه اقای جوون هم اومد داخل اتاق بهش سلام کردیم و تمرین رو از سر گرفتیم .اونم نشست وشروع به نوشتن چیزایی داخل سالنامش کرد.در حین تمرین بعضی کلمات رو اشتباه تلفظ میکردیم یا لحنمون مناسب متن نبود که این اقا مارو راهنمایی میکرد ومن واقعا ازش ممنون بودم. نیم ساعت که گذشت خانوم حسینی اومدن و گفتن: اگه اماده این برای ضبط بریم. ما هم اعلام امادگی کردیم و و با کمی استرس همراهش شدیم.

 

 

ネオンカラー のデコメ絵文字 ما رو به اتاقی برد که دوتا خانوم اونجا بودن و با میکسر صدا کار میکردند. از ما خواستن بشینیم تا کارشون تموم بشه. نشستیم، برامون چایی اوردن و من شروع به دید زدن اتاق کردم.

お勧めだよ ネオン のデコメ絵文字 یه اتاق حدودا 12 متری بود با دکور کرم و قهوه ای...کاغذ دیواری کرم وقهوه ای ، مبل های کرم  باعسلی قهوه ای، یه کمد قهوه ای که چند تا کشو داشت برای پرونده ها و یه گلدون قشنگ که روی کمد بود. داخل اتاق غیر از در ورودی یه در عایق صدا با روکش قهوه ای چرم بود و کنارش هم یه قسمت شیشه ای بزرگ که داخل اتاقک ضبط کاملا مشخص بود و جلوی این دیوار شیشه ای هم میکسر بود که خانوما باهاش کار میکردند... در کل اتاق یه ارامش و ابهت خاص داشت  که منم تحت تاثیرش فضا استرسم از بین رفت

 

5 دقیقه که گذشت، گفتن برای ضبط بریم داخل اتاق. اول زراره رفت و من با گوشی صداشو ضبط کردم تا خودش بعدا گوش کنه. کار ضبطش تمام شد و اومد بیرون ونوبت من شد. کفشامو در اوردم، بسم الله گفتم و رفتم داخل اتاقک داخل اتاقک با موکت فرش شده بود دیواراش هم قهوه ای روشن بود. روی صندلی پشت میکروفون مخصوص نشستم . بعد از معرفی خودم و گفتن رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیلم، خوندن متن رو شروع کردم.نیمی از متن ها رو خونده بودم که خانوما رفتن بیرون منم بی خیال اونا ادامه متن ها رو خوندم و در اخرم شیطنتم گل کرد و یه" با تشکر" به سبک هلیا، تو فیلم ویلای من گفتم و از اتاق خارج شدم. چشمم که به دوستم افتاد دیدم  دلشو گرفته و از خنده قرمز شده ... گفت: اخرشو خیلی باحال گفتی و دونفری با هم زدیم زیر خنده.

 

خانوما اومدند و گفتند کار شما تمومه. میتونید از خانوم حسینی زمان اومدن نتایج رو بپرسین و خسته نباشید...

 

ネオンカラー のデコメ絵文字 ادامه دارد...

 

 

 

۹۳/۰۵/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
khorshid ❋

نظرات  (۲۸)

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۷ نازنین زهرا
با تشکر
حتمن در ادامه کارت نمیشه وپارتی میخوای

پاسخ:
پاسخ:
شاید سراغ داری؟؟؟
خورشید جان....تا پارتی نداشته باشی کارت راه نمیوفته....والا.....مثلا من....رفتم تست دادم زنه خوشش اومد ولی در آخر دیدیم کلا کسی رو نگرفتن و تستشون فرمالیته بود.....اصلا دارن استعدادهای ناب دنیا رو نابود می کنن...می بینی تو رو خدا؟ شرمنده اگه واسه مطالبت نظر نذاشتم.این روزا وقت ندارم... جبران میکنم گلم

پاسخ:
پاسخ:
کاملا باهات موافقم. دارن نابود میکنن استعدادمو .البته دودش تو چشم خودشون میرهبه گفته داداشم لیاقت ندارن
دشمنت شرمندخانوم سعی کن بیشتر بیای خوشحال میشم
سلام
فقط میتونم دعا کنم ان شالله موفق باشی
توکلت به خدا باشه و سخت پیگیر باش
اگه واقعا این کارو دوست داری براش تلاش کن. آدمای سمج همیشه موفق میشن:d

پاسخ:
پاسخ:
سلام کیجا جان.ممنونم. حتما دوباره برای تست میرم... ممنون از حضورت
مرسی از لطفتون . لینکتون کردم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۴ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
در مورد ِ کسانی که فرمودن نیاز به پارتی هست ، باید بگمـ که ابدا این طور نیست . من خودمـ مُدت اندکی در یک استودیو نچنددان معروف بودمـ ، که یکی از همکاران ، یا بهتر بگمـ ، اساتیدمـ ، همین الان صداش توی تلویزیون به گوش میرسه . انجمن دوبلور های جوان جای بسیار خوبی برای ِ رُشد و ترقی میتونه باشه .

انشاالله که اگر به صلاحتون هست ، و قابلیت این کار رو دارین ، قبول بشین

پاسخ:
پاسخ:
سلام. شایدم واقعا نیاز به پارتی نباشه

ممنون از حضورتون
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۲۵ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
راستش را بخواهید خواستمـ بخوانمـ اندکی از نوشته هایتان را ، لیک
ستارگان چشمک زن و رنگ سیاه و عدمـ تناسب با فونت و اندازه اش ، موجب کسالت شد. در جریان باشید .

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از انتقادتون. شما دومین نفر هستین. شاید برای یه مدت قالب رو عوض کنم تا دیگران هم نظرشونو بگن. بازم ممنون و حتما رسیدگی میشه
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۳۰ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
پاسخ ِ نظراتتان به تفکیک ، در انتهای هر کامنت نوشته شُد . باشد که بخوانید

در باره ی همسایه شُدن (لینک) مُدتی را بُگذارید سپری شود ، ببینمـ تیپ و تاپ این درویش را توان ِ همسایگی با شُما هست یا خیر

پاسخ:
پاسخ:
بله حتما این طوری بهتره امیدوارم قابل بدونین
سلام خورشید جانم
خوبی ؟؟
ایشالا که حتما درست میشه و ما صدای دلنشینت رو خواهیم شنید، حتما پیگیر باش، حتما موفق میشی.

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم.کم پیدایی بانو
ممنون انشاء الله هر چی خدا بخواد
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۲ نازنین زهرا
نه بابا خواهر من پارتیم کجابودپارتی داشتم یه فکری به حال خودم میکردم....
اما بایدواقعن گفت گاهی برای قبول شدن واقعن پارتی میخوادنمیگم همیشه امابیشتراوقات همینطوره

پاسخ:
پاسخ:
شوخی کردم عزیزم.کاملا باهات موافقم همیشه نه ولی اکثرا، چرا لازمه
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۷ ناصح (وب گرد)
سلام ، روز و روزگار خوش
موفق باشی ، کار جالبی باید باشه
من هم زمانی که جوونتر بودم چند صدایی بودم ، الان هم سر قرائت خیلی حساسم .

پاسخ:
پاسخ:
سلام عمووووو... نبودین حسابی دلم براتون تنگ شده بود
ممنون. اینجا همه دستی بر اتش دارند
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۵ خلوت گزیده
سلام خورشید خانووم
راستش با "پرستویی که..." در مورد ستاره ها و فونت و سیاهی صفحه موافقم اما این وب شماست وسلیقه ی خودتون .
در مورد تست هم میشه اینطور فکر کرد که گرچه نتیجه مهمه اما تلاش شما و محک زدن خودتون توی هر کاری که دوست دارید از نتیجه مهمتره. ممکنه خیلی عوامل باعث بشه شما به نتیجه دلخواه نرسید اما مهم اون تلاشه شماست و اگه نتیجه هم بده که نور علی نوره.آرزو میکنم در کارها وانتخابهاتون موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: سلام . قالب رو عوض میکنم در هر حال خواننده وب باید راضی باشه بله حرف شما درسته. ممنون موفق باشید
هه ختما قبولی خیالت راحت
تو ایران بی پارتی محاله....

پاسخ:
پاسخ:
ممنون بابت این همه امید میدونم حقیقت تلخه ممنون از حضورتون
اگه مغرور بودن کلاس داره. . .
اگه بی محلی کلاس داره. . .
اگه بی غیرتی کلاس داره. . .
اگه واقعا همــــــــــــــه اینا کلاس داره. . .
من ترجیح میدم بی کلاس ترین ادم روی زمـــــــــــــین باشم. . .

پاسخ:
پاسخ: ممنون بی کلاس
سلام خورشید خانم.تا خدا یار است بر سلطان مپیچ/گر ورق برگشت صد سلطان به هیچ.همین یادم اومد یوهو.خونه ما هم بیا

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون بابت شعر زیبا و بجات.ممنون از دعوتت حتما
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۶ چشمان گریان من
فروغ چه زیبا میگفت :
اگر یاد کسی هستیم این هنـر اوست ، نه هنـر ما …!
چقـدر زیبـاست کسـی را دوسـ♥ــت بـداریـم
نـه برای نیــاز …
نـه از روی اجبــار …
و نـه از روی تنهایـی …
فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد ♥
سلام خانومی
ایشالله که قبول بشی و صداتو از رادیو و تلویزیون بشنویم
و البته ما هم منتظر ادامه مطلب و نتیجش هستیم
فقط یه انتقاد کوچولو درمورد قالب وبلاگت قالبهایی که زمینه مشکی دارند چشم خوانندته رو اذیت میکنند مخصوصا که مال شما ستاره بارون هم هست

پاسخ:
پاسخ: سلام اسمانه جان.ممنون گلم.چشم عوض میکنم قالب رو به زودی انشاء الله
باسلام...
گویندگی؟؟؟؟؟؟
عالی بود,مشتاق شدم ادامه شو بدونم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
تعجب؟؟؟؟
ممنون.به زودی میذارم
از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟

گفت : چهار اصل

1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم

2- دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم

3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم

4- دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم

سلام وقتتون بخیر
از پست خوبتون لذت بردم ممنون
لحظات خوبی براتون ارزومندم

پاسخ:
پاسخ:
سلام فروغ جان ممنون از نوشته زیبات.نظر لطفته. ممنون از حضورت و موفق باشی
خیلی طولانی بود حوصله ی خوندنشو نداشتم!

پاسخ:
پاسخ:
سلام فاطمه جان.مرسی رک گویی... خوشم اومد
سلام برا استخدام تو هرجا به یه چیز ینازمندی ثاون هم بند پ هستش (پارت و پول )


پاسخ:
پاسخ:
سلام.
بند (پ)...
خلاقانه بود
مرسی از حضورتون
سلام خورشید عزیز
موضوع چیه کجا برنده بشه؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام خانوم فروغ. منظورم به پیامی بود که شخصی به نام محمد فرستاده بود براتون درباره شانس بود.شرمنده که منظورمو خوب نرسوندم و باعث سردرگمی شما شدم بانو.
تبریک میگم خوش صدایی نعمت خیلی خوبیه انشالا که موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون
سلام
سلام خوبین
وبلاگی قشنگی دارین موافق بودین تبادل لینک کنیم خبر از شما

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنونم
نظر لطفتونه. خبر میدم
سلام خورشید خانم
خوبی ؟ وا! خوب پروفایلمو میخوندی دختر خوب چشمای نازت ناز میبینتش
لپاش کبود میشه بچم!!!! بلافاصله باید جواب بابا و مامان بزرگاش و بابابزرگاش و دایی و خاله هاش رو بدم، اوه چه کاریه؟ از طرف خاله خورشید بوسش میکنم

پاسخ:
پاسخ: سلام خانومی.مرسی تو خوبی؟
اوه اوه چه همه طرفدار. بابا خدا شانس بده اونم خوبه
،ولی کشیدن لپش یه حال دیگه میده
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۸ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
Seems Ur going 2 challenge with me
then I'm reD 4 that
Go on!

Thanks a million
شُکرا جـَزیلا یا ایتها الشّمس !

پاسخ:
پاسخ: سلام.
امیدوارم بابت اون نظر دچار سوء تفاهم نشده باشین و کاملا مطمئن باشید که هیچ منظوری پشتش نبوده. فقط بر حسب عادت وقتی نظری ندارم بگم، یه جمله مینویسم. همین.
دعوا دارین یعنی؟؟؟
تشکر حضور جناب
سلام
باپست(ایرانی هانخوانند!!!)به روزم
منتظر حضورتون هستم
آدینه خوش

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
حتما میام
روز خوش
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۲ پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد
آخرین قلمـ زنی . . .

خُداحافظ

پاسخ:
پاسخ:
امیدوارم منظورتون خداحافظ برای همیشه نباشه
حالا جالبه که من یکی از این پارتی ها رو دارم برای همین کار. بارها هم بهم گفته که بیا تا بذارمت سر این کار. اما من قبول نکردم. چون اون محیط رو اصلا دوست ندارم. این کار رو دوست دارم اما اون محیط رو نه. احساس می کنم جای من نیست و فرسوده میشم. از این که همش تظاهر کنم و دروغ تحویل مردم بدم متنفرم. ترجیح میدم یه رادیو اینترنتی به میل خودم داشته باشم :) به فکر استخدام نباش. استخدام شدن آدم ها رو فسیل و سرخورده می کنه. فکر کن ببین چه توانایی داری. خودت یه کاری رو شروع کن.
البته از نظر من :)

پاسخ:
پاسخ:
سلام
افکار و عقاید جالبی دارین
پیشنهاد خوبیه حتما بهش فکر میکنم اما به زمان نیاز داره
رادیو اینترنتی هم ایده جالبیه شاید ازش استفاده کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی